fredag 18 april 2008

En hel natt har vi sovit, det var länge sen sist tycker jag. Dock tog den slut redan halv sju då det var uppstigning tyckte gummis *suck*. Hon har fortsatt sitt gnäll idag som hon började med redan i måndags, och till och med vid maten har hon hållt på.. Men men hoppas hon glömmer det snart.

Förmiddagen tillbringade hon framför leksakslådan, iallafall en liten stund. Dock är ju påskägget det absolut roligaste ;-). Sen kom pappa hem, redan vid lunch idag. Så vi lunchade lite hemma och åkte sen in och beställde massa sten till tomten. Undrar bara när det ska hinnas läggas...
Sen tyckte mamma och pappa att lillgummis skulle sova middag i den fina vårsolen. Det kunde hon gå med på men sen när mamma och pappa ville sola med grannarna på deras altan då gick det ju inte att sova längre. Mycket mer spännande att upptäcka trallen...

Med posten idag kom det ett paket till gummis. Jättefina kläder från Villervalla!

Såhär glad blir man när man får prova jättefina mössan!



Alla familjemedlemmar har ju fått vara med här, utom gummis älskade missar. Så idag får det bli Sickans tur. Här ligger han och småspanar i soffan..





2 kommentarer:

Mello sa...

Är det tänder på G Lovis? Det är skönt när de äntligen ploppar upp. Man mår bättre då. =) Hoppas det bara är det som spökar. Fin du är i din nya mössa! Och mysig kissemiss du har! Gillar du att gosa med dina kissar? Jag är tokig i min gula mjau han är så go, för han ligger kvar när jag härjar. ;) Kram Mello

familjen sa...

Fin du e i nya mössan Lovisa! Min mamma har redan hunnit beställa en till från villervalla... :-)
kram Vendla