måndag 6 oktober 2008

Den 6e oktober 2008....

Så då var födelsedagen här.... ganska tidigt tyckte födelsedagsbarnet att vi skulle gå upp och njuta av solen. Lite mys på morgonen så bar det av till öppna sen, där bjöds på gratis fika med nybakta kanelisar. Mums! Massa barn var det att busa med också :-D..
Mamma och pappa hade bestämt att födelsedagsbarnet skulle måla idag, det funkade bra.... i ungefär en minut... men konstverk blev det iallafall!

Efter massa bus där så var det raka vägen hem och sova lite middag innan pappa åkte till jobbet. Mamma och gummis har haft besök av mormor och morfar en snabbis som har hjälpt till att minska lite på tårtberget som mamma och pappa har kvar...

Tydligen så är det väldigt jobbigt att ha födelsedag så gummis har varit så ledsen så ledsen under kvällen och åtta minuter innan klockslaget gummis föddes så snusade hon gott i sängen för natten ... (hoppas vi allafall)... Nu ska mamma vänta in pappa...


Hmm, papper är överflödigt..

Jaha, fick jag inte mera nu...


Konstverket!


Haha, efteråt fick man bada iallafall :-D



Smaskar fika...


Då går vi då....


Pappa, titta så stark jag är....!





Fyller man år får man massa efterrätt efter middagen....










3 kommentarer:

snöstjärna sa...

Stort grattis till Lovisa på sin dag från Jordan med mamma.

Mello sa...

GRATTIS Lovisa!!!!!!!!!!!!!!
Ser att du passar på att greja med mina favvoprylar på Öppna när jag inte är där! ;) Hehe...
Såg superkul ut att måla! Måste jag också göra nån dag när vi e där.

Linda sa...

Ett stort grattis till Lovisa på den stora dagen! Kramar från Joline & mamma